5 Ocak 2011 Çarşamba

AŞK PERİSİ





PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ





A -Aşk Perisi... -5-

Biliyormusun...?
Aşk Perisi...

Dinle seni anlatacagim kendimce..
Yine bu aksam...
Elimde gitarım ve ben sana agliyoruz..
Haykirmak istiyorum sana..
Yuregımı daglayan..
Volkan gibi yakan askimi anlatmak istiyorum..
Sensizlik mi beni boylesine param perca eden...
Yuregimi ahtapot gibi saran....
Yoksa seni bulup da senin iken..
Seninle olamamak mi?
Senden ayri kalmakmi..
Beni binlerce bene bolen cok sey var....
Binlerce siir yazdim..
Binlerce resim cizdim..
Yuzlerce peri sevdim...
Ve sen o perilerden birisin.
Senin yanlizligin,
Senin acilarin,
Senin sevdalarin
Ve senin kendin...
Beni parcalara bolensin.
Beni parcalara ayiransin.
Sonra da,
Parcalarimi alip goturensin.
Sen benim kanayan yuregımsın......
Beni anliyormusun...
Ben seni sevdim...
Ben seni seviyorum..
Ben seni seveceğim..

Anlıyormusun beni...
Aşk Perisi...

Mersin 15.05.1981 Bilal Geniş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder