5 Ocak 2011 Çarşamba

YILDIZ PERİSİ




PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ






Yıldız Perisi-001

Biliyormusun...
Yıldız Perisi...

Hatırlarmısın...
Bilemiyorum..
Parlement mavisi..
Bir gecede...
Sahilde tanışmıştık...
Seninle...
Ben balık tutuyordum...
Sende beni...
Çaktırmadan izliyordun..
Ben sana bakınca...
Kafanı çeviriyordun..
Hemen bir cinlik geçti işimden...
Ne kadar başını çevirsende...
Şimdi yanıma geleceksin..
Kendi kendine..
Artık ben denizdeki balıktan vaz geçtim..
Karadaki balığı tutmaya karar verdim..
Kocaman bir balık yakaladım ....
Biraz sevdim.. dudağından öptüm..
Tekrar denize salıverdim..
Göz ucuyla izliyordum bende...
Ne zaman kalkıp yanıma gelecek diye..
Yarım saat sonra...
Aynı balık yine yakalandı..
Ağzından oltayı çıkarmaya çalıştım..
Beceremedim...
İğne sağ kulakçıktan çıkmıştı...
Mecbur oldum misineden kesmeye..
Kovadaki suda iyice yıkadım...
Dudaklarından öperken...
Anladı tekrar denize atacağımı..
Atma ne olur...diye bağırdı...
Anladım ki karadaki balık...
Bu sefer zokayı yuttu..
Koşarak geldi yanıma...
Merhaba ben yıldız ...dedi elini uzattı..
Bende bilal...dedim elinin sıktım.
O anda sımsıcak ellerinden...
Bedenime bir şeylerin aktığını hissettim.
Ateş bacayı sarmıştı...
Balık tanışmamıza vesile olmuştu..
Ne olur o balığı ver bana....dedi...
Al güzelim senin olsun ...dedim..
Bir öncekini neden attın ....dedi..
Tekrar geleceğini biliyordum... dedim..
Balıklar ve kızlar ...
Cazibeme dayanamaz... dedim.
Ha ha ha hay... diye kahkahayı bastı.
Şimdi gideceksin...
Ama yarın tekrar geleceksin ...Dedim...
Yok ya ne işim var gelmem.... dedi....
Sen o balığı eve gidince ye...
Yarın akşam gene burdasın ...dedim..
Muzipçe gülümsedi...cevap vermedi..
İyi geceler sana... deyip gidiyordu..
Sanada iyi geceler tatlı rüyalar ...dedim..
Rüyama gel der gibi..dönüp bir baktı..
Sonra şuh bir şekilde ..kahkahayı bastı..
Gecenin karanlığında kaybolup gitti..
Sesi hala kulaklarımdaydı...
Yarın gene gel yıldız perisi..dedim ...
Uzandım kumsala...
Baktım gökteki yıldızlara...
O anda bir yıldız kaydı...
Hoş geldin ...dedim içimden.....
Ben seni sevdim..
Ben seni seviyorum..
Ben seni seveceğim..

Anlıyormusun beni...
Yıldız Perisi....

Mersin 09.03.1986 Bilal G eniş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder