5 Ocak 2011 Çarşamba

İLHAM PERİSİ






PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ





A - İlham Perisi -1-

Biliyormusun....
İlham Perisi...


Güzel gözlerine bakıp, sana bağlandım..
Aşkından deliye dönüp, sana inandım...
Yaşamın güzelliğini, yalnız sende anladım...
Seni sevdim..Seni seviyorum..Seni seveceğim..
İlham Perisi...

Aşkınla yanıp, aşkınla tutuştum..
Gece gökteki, yıldızlarla konuştum..
Sensizliğimde ben, hayalinle buluştum..
Seni sevdim...Seni seviyorum..Seni seveceğim..
İlham Perisi......

Ferhat Şirin için, dağları delmiş...
Mecnun Leyla için, çölleri geçmiş..
Kerem Aslı için zindana düşmüş...
Ressam Bilal'da sana ömrümü vermiş.
Seni sevdim...Seni seviyorum..Senis seveceğim..

Anlıyormusun beni...
İlham Perisi......


Mersin 10 Eylül 1987 Bilal Geniş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder