5 Ocak 2011 Çarşamba

PAPATYA PERİSİ





PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ




A - Papatya Perisi -2-

Biliyormusun..
Papatya

Dün gece seni aradım..
Mersin sokaklarında...
İnsanlar bir telaş içinde...
Koşuşturuyorlar...
Bazılarının yüzünde tebessüm...
Bazılarında ise üzüntü var....
Benimkinde ise belli değil...
Her zaman olduğu gibi....
Acaba soruları var..
Yüzümde.....
Seviyormu.....
Sevmiyormu....
Soruları gidip geliyor yüreğimde...
Bir papatya olsaydı çözerdim...
Falıma bakar,
Sonucuna katlanırdım..
Koparırdım yaprakları tek tek...
Seviyormu....
Sevmiyormu.....
Yumdum gözlerimi şimdi...
Elimde beyaz bir papatya....
Başladım tek tek yolmaya...

1-Seviyor......
2-Sevmiyor....
3-Seviyor.....
4-Sevmiyor...
5-Seviyor....
6-Sevmiyor....
7-Seviyor....
8-Sevmiyor.
9-Seviyor...
10-Sevmiyor..
11-Seviyor...
12-Sevmiyor...
13-Seviyor..
14-Sevmiyor...
15-Seviyor.....

Bak falımızdan seviyor çıktı....
Bende seni seviyorum aşkım...
Aç kalbini şimdi....
Ben gireceğim içeri.....
Yüreğinin içini şiirlerimle doldurup,
Resimlerimde hep seni çizeceğim..
Ve haykıracağım dünyaya....
Seni sevdim İlham perisi.......
Seni seviyorum İlham perisi...
Seni seveceğim İlham Perisi...

Anlıyormusun beni...
Papatya Perisi

Mersin 11 Eylül 1980 Bilal Geniş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder