5 Ocak 2011 Çarşamba

DUA PERİSİ






PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ





A - Dua Perisi...-7-

Biliyormusun...
Dua Perisi...

Kalbime girdin...
Girmesine girdin ama...
Birde bana sor...
Feleğimi şaşırttın...
Gecelerimi gündüze..
Gündüzlerimi gecelerime kattın...
Afferim sana....
24 saatimi çorba yaptın...
Çorba gibi içiyorum seni..
Biliyormusun..
İlham Perisi..
Hani günde beş vakit...
Rabbime dua ederim ya...
Sabah, Öylen, İkindi,Akşam ve Yatsı..
Rabbime borcumu ödedikten sonra..
Ellerimi havaya kaldırıp..
Başlıyorum duaya...
Rabbim bana sağlık sıhhat ver...
Rabbim bana İlham Perimi de ver..
Sen giriyorsun sıraya...
Rabbim beni elden ayaktan düşürme...
Rabbim İlham Perimi de ver...
Sen giriyorsun sıraya...
Rabbim bana uzun ömür ver...
Rabbim bana ilham perimi de ver..
Sen giriyorsun sıraya...
Rabbim bana dağ başında bir ev ver...
Rabbim bana İlham perimi de yanın da ver
Sen giriyorsun sıraya...
Rabbim Anamı Babamı koru...
Rabbim İlham perimi de koru...
Sen giriyorsun sıraya...
Rabbim vatanımı milletimi koru..
Rabbim İlham perimi de koru..
Vel hasıl..
Dualarımda sende varsın şimdi...
Gerçekten çok sevmişim seni....
Yaşamıma renk kattın..
Damarlarıma kan oldun...
Bedenime can oldun...
Ciğerlerime oksijen oldun...
Beni.. benden aldın...
Yüreğime kor alevi sardın...
Ben şimdi yangınlardayım...
Yanardağ misali...
Aşkının lavları fışkırıyor yüreğimden..
Biliyormusun...
Oturdum resmini çizdim...
Karşımda duvarda asılsı...
Gözlerini gözlerimden hiç ayırmıyorsun...
Bayılıyorum bakışlarına...
O zümrüt yeşili gözlerin...
İpek gibi siyah saçların...
Hilal gibi ince kaşların....
Elma gibi pembe yanakların...
Kiraz gibi kırmızı dudakların...
Çok güzel olmuşsun...
Baktıkça bakasım geliyor...
Dudakların arzu dolu...
Vallah öpesim geliyor....
Öpeceğim öpmesine de..
Resmini yeni yaptım..
Boya daha kurumadı...
Kurumasını bekliyorum...
Biliyormusun...
Seni sevdim İlham Perisi...
Seni Seviyorum ilham perisi...
Seni seveceğim İlham Perisi

Anlıyormusun beni...
Dua Perisi...

Mersin 11 Temmuz 1981 Bilal Geniş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder