5 Ocak 2011 Çarşamba

GÜL PERİSİ









PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ






A - G ül Perisi -4-

Biliyormusun...
Gül Perisi...

Mevsim bahar,
Aylardan Nisan,
Tabiat zümrüt yeşili,
Tıpkı gözlerin gibi...
Her ağaç, her bitki,
Renga renk çiçekler açmış,
Seninle yarışıyorlar adeta,
Tıpkı elbiselerin gibi...
Cıvıl cıvıl her taraf,
Tabiatta bir uyanış var,
Bülbül yine konmuş, gül dalına,
Tıpkı Benim gibi......
Bülbül en güzel şarkılarını söyler,
Gül ise bıkmadan sadece dinler,
Bülbül'ü sever ama,
Sevdiğini söylemez bir türlü,
Tıpkı senin gibi......
Gül sevilen'in,
Bülbül seven'in,
Sembolü olurlar her zaman,
Tıpkı Sen ve Ben gibi....
Gül aşkın,sembolü,
Sen ise güzelliğin,
Gülü severim,
Ama seni,
Gülden daha çok severim..
Biliyormusun....?
İlham Perisi....Seni Sevdim..
İlham Perisi....Seni Seviyorum...
İlham Perisi... Seni Seveceğim.....

Anlıyormusun beni...
Gül Perisi...


Mersin 16 Nisan 1981 Bilal Geniş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder