5 Ocak 2011 Çarşamba

HAYAL PERİSİ






PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ


A -Hayal Perisi -9-

Biliyormusun,
Hayal Perisi

Sesini duymak bile,
Beni hayata döndürdü,
Canıma can katmıştın...
Billur gibi sesin,
Kulaklarımdan içeri girince,
İnanamadım,
Aylar geçmişti üzerinden,
En son sesini işitmemden...
Ne demiştin,
Hatırlıyormusun bilmem,
'Pazartesi uğrarım.'
Olmuştu son sözlerin...
Dünyaları bağışlamıştın sanki,
Görecektim o güzel yüzünü,
Seyredecektim doyasıya,
Sana çaktırmadan güya...
Cesaret bulursam gözlerinden,
'SENİ SEVİYORUM' diyecektim,
Biliyorum beni üzmemek için,
Zoraki gülümseyecektin....
Liseli aşıklar gibi,
Her gün hazırlanıyordum,
Şöyle yapayım,
Şunu söyliyeyim diye...
Hayaller kuruyordum her gün,
Sil baştan...
Ve bu gün Pazartesi,
Günlerin bu kadar uzun,
Bu kadar acımasız olduğunu,
Zamanın geçmek bilmediğini,
İlk kez farkına vardım..
Her ayak sesinde heycanlandım,
Fakat sen değildin gelen,
Hüsrana uğradım.....
Akşam olmuş, güneş batmış,
Ve sen yoktun ortalarda,
İçim burkuldu birden,
Nedense yaşlar boşaldı gözlerimden.
Madem gelmiyecektin,
Ne istedin benden...

Anlıyormusun beni..
Hayal Perisi...

Mersin 10 Eylül 1981 Bilal Geniş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder