5 Ocak 2011 Çarşamba

AY PERİSİ





PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ





A -Ay Perisi -3-

Biliyormusun...
Ay Perisi..

Öylesine çaresiz öylesine yorgundum ki..
Bir anda çıkıverdin karşıma,..
Hiç beklemediğim bir anda....
Sahilde dolaşıyordum,..
Meltem rüzgarlarının...
Kum taneciklerini bir o yana..
Bir bu yana savurduğu,
Dalgaların mendireğin taşlarını,
Tıpkı bir şarkı notları eşliğinde...
Hüzün bestelerini,
İçime nakış gibi işlerken,...
Ve..
Bazende bir filim şeridi gibi,
Sevdiğim periler..
Gözlerimin önünden geçerken...,
Neden hep ben sevdim,
Neden perilerim tarafından..
Hep terkedildim derken,
Kalbimin kapılarını zincirleyip,
Tam da kilidi vuracak iken,
Aniden o kadar nazik,
O kadar sıcak,
Bir cümleyle giriverdin ki içeri...
İçerisi buz gibiydi,
Kimsecikler yoktu...
Ama...
''İstersen İlhan Perin olabilirim....''
Kelimesi yok mu...
Odamın içini aydınlatıverdi,
Söminedeki sönmeye yüz tutmuş ateş..
Bir anda benzin dökmüş gibi...
Alevlerle parlayıverdi...
İçerisi sımsıcak şimdi...
Ve seni hayal edip...,
Seni bekliyorum şimdi..
Biliyormusun..
Seni sevdim İlham Perisi...
Seni seviyorum İlham Perisi..
Seni seveceğim İlham Perisi..

Anlıyormusun beni...
Ay Perisi

Mersin 15.09.1980 Bilal Geniş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder