5 Ocak 2011 Çarşamba

GELMEYEN PERİ





PAINTER

POET

PENMAN

MUSICIAN

BİLAL

GENİŞ



A -Gelmeyen Peri-8-


Biliyormusun...
Gelmeyen Peri

Geleceğim demiştin..
Dün gelmedin..
Bu gün sabah arayıp..
Geleceğim dedin..
Yine gelmedin..
Gözlerim yollarını gözlemekten..
İnan ki yoruldu..
Ben eski ben değilim..
İçimde bir yanar dağ var..
Eritti beni..
Bir deri bir kemik kaldım..
Çürüttü beni..
Dayanamıyorum eskisi gibi..
Yorgun düştü..
Emekli kalbim
Ama seviyor seni hala..
Eskisi gibi..
Neredeysen gel artık…
Saçlarıma aklar düştü…
Baksana…
Halimden anlasana..
Gözlerim kan çanağına döndü..
Uykusuz gecelerden..
Beynim yaşlandı..
Seni düşünmekten..
Geleceksen gel artık..
Sabah olmadan..
Güneş doğmadan..
Güller solmadan gel..
Seven kalbim durmadan..
Gel ilham perim..
Gel gellllll….
Güzel gözlüm
Billur seslim
Tatlı dillim
Pembe yanaklım
Kiraz dudaklım
Gel bir tanem gel…
Ben seni sevdim..
Ben seni seviyorum…
Ben seni seveceğim…

Anlıyormusun beni...
Gelmeyen Peri...

Mersin 11 Temmuz 1981 Bilal Geniş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder